تماس با مدیر

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيکي: 
                 
پیوندهای وبگاه
» شبهه ای مفصل در حادثه کربلا
» جستجوگر خبری شنیدی
» معاد
» مرجع شناخت فراماسونری
» تا شهدا
» مذهبی
» تبادل لینک 4 طرفه
» ورزقان نیوز (وطنیم)
» امر به معروف و نهی از منکر
» لبیک یا حسین (ع) ...
» شمیم یاس
» محسن رامشگر
» عاشق خاندان اهل بیت علیه السلام
» منتظران ظهور
» وصال يار (غریبه آشنا)
» شیعه
» وبلاگ مسجد حضرت بقیه الله الاعظم (عج)
» دست پنهان شیطان
» سیره شهدا
» "عنوان مولا مهدی گل یاس"
» پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی
» دانلود مداحی و مولودی
» مقتدر مظلوم
» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان دليجان
» دانلود نوحه
» هِیئت انصار المهدی
» درباره ی امامان وپیامبران وشهیدان و...
» مطهرونی ها بشتابید
» گلچین کلیپ های مذهبی
» پایگاه شهید روحانی
» بسیج دانشجویی شهرستان قائمشهر
» خاکریز نور
» پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم ترکمحله
» بسیج:پایگاه دینداری... بسیجی:پاسدار دین
» عاشوراییان زنجان
» سلاله طه (عج)
» مسافر جبهه
» جی پی اس موتور
» جی پی اس مخفی خودرو

درباره ما

با سلام خدمت شما آدرس مسجد تالارپشت شهرستان قائمشهر به شرح زیر می باشد. آدرس مسجد : مازندران-شهرستان قائمشهر-خ تهران-روستای تالارپشت سفلی- مسجد حضرت رسول اکرم(ص) آدرس ایمیل جهت تماس با مدیر: paygah-gomnam@mailsara.ir
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طراح قالب
شهدای کازرون
دیگر امکانات
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 521
بازدید کل : 256694
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در یک شنبه 26 فروردين 1393 و ساعت 10:5 |

 
مضرات فیسبوک و
شبکه های اجتماعی
 


 


 شاید باورش سخت باشد اما این روزها فیس بوک به بخش مهمی از زندگی مردم دنیا تبدیل شده است. سایتی که 845 میلیون نفر از افراد کره خاکی از آن استفاده می کنند که در این میان بیش از 483 میلیون آنها به صورت روزانه از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند.
برای بسیاری از مردم سرزدن به فیس بوک به بخشی از عادت های روزانه همچون خوردن، خوابیدن و... تبدیل شده است. سایت دیجیتال ترندز به تازگی مطلبی به چاپ رسانده که نشان می دهد فیس بوک در کنار ارتباطاتی که می سازد، سبب بروز مشکلات عمده ای هم می شود. این مطلب که در اصل براساس چندین و چند تحقیق علمی تهیه شده است، نشان می دهد کاربران شبکه های اجتماعی باید در استفاده از این سایت ها بیش از پیش محتاط باشند.

کمبود اعتماد به نفسشاید عجیب باشد اما تماشای عکس های شخصی در فیس بوک نه تنها باعث بالارفتن اعتماد به نفس نمی شود بلکه مشکلات بزرگی همچون سوءهاضمه را به وجود می آورد. طبق پیمایش یکی از موسسات غذایی آمریکا که از 600 کاربر این شبکه اجتماعی گرفته شده بود، بیشتر این کاربران که سنی مابین 16 تا 40 سال داشتند بعد از استفاده از فیس بوک دچار بدبینی نسبت به قد و وزن خود شده بودند.
هرچند بانوان در این موارد بسیار حساس تر هستند اما طبق این پیمایش، بیش از 40 درصد آقایان نسبت به عکس های خود واکنش منفی داشته اند. از آن جالب تر اینکه 32 درصد از مقایسه عکس های خود با دیگران ابراز نارضایتی کرده بودند
فضای مجازی، رنج واقعیعلت تاسیس شبکه های اجتماعی برقراری ارتباط راحت را دوستان و آشنایان است اما پژوهش های به عمل آمده نشان می دهد پست ها و نظرات آشنایان سبب می شود افراد احساس بدی در مورد زندگی خود پیدا کنند. به طور مثال نظرات و پست های خوشحال کننده دوستان در فیس بوک موجب ناراحتی دیرگان می شود زیرا آنها با خود فکر می کنند که از داشتن یک زندگی شاد و مفرح محروم هستند.
جالب اینجاست که آمار نشان می دهد اکثریت افراد باوجود مشکلات روزمره ترجیح می دهند تنها پست های خوشحال کننده را در فیس بوک منتشر کنند.

رفتار خطرناکافسرده شدن تنها ضرر بزرگ فیس بوک نیست بلکه این شبکه اجتماعی می تواند موجب اختلالات روانی در نوجوانان و جوانان شود. سال گذشته دکتر لری روسن استاد دانشگاه کالیفرنیا، مطلبی را در مورد شبکه های اجتماعی به چاپ رساند که این شامل نتیجه گیری های جالبی بود.
طبق تحقیقات این استاد روانشناسی، نوجوانان و جوانانی که با فیس بوک کار می کنند بیش از بقیه در معرض بروز اختلالات روانی همچون هیجان زیاد، پارانویا، رفتار پرخاشگرانه و جامعه ستیزی قرار دارند.

کاهش دلهره یا افزایش آن؟بسیاری فکر می کنند نوشتن «تولدت مبارک» در پروفایل دوستان، بسیار راحت تر از رفتن به مراسم تولد یا فرستادن کارت به شمار می آید اما اگر فکر می کنید فیس بوک بدین وسیله زندگی شما را راحت کرده، بهتر است کمی در تفکرات خود تجدیدنظر کنید. دکتر کتی چالز، استاد دانشگاه ادینبورگ سال گذشته در بررسی های خود متوجه شد ارتباط در شبکه های اجتماعی ازجمله فیس بوک سبب بروز استرس در افراد می شود.
دکتر چالز در این تحقیقات که بین 200 نفر برگزار شده بود دریافت که در بعضی مواقع ارتباطات مجازی موجب بروز استرس شدید می شود. حتی 12 درصد از افراد شرکت کننده اعلام کردند به سبب استفاده از فیس بوک دچار مشکلات شدید دلهره شدند.

اعتیاد خطرناکاولین تصویری که با شنیدن کلمه اعتیاد در ذهن ما نقش می بندد دیدن فردی است که مشغول استعمال مواد مخدر است اما با رواج یافتن اینترنت نوعی اعتیاد مجازی هم به وجود آمد که در نوع خود بسیار خطرناک است.
طبق نظرسنجی که بین 250 نفر از دانشجویان دانشگاه شیکاگو به عمل آمده ترک فیس بوک حتی از ترک کردن سیگار و مشروبات الکلی هم سخت تر است. علاوه بر دانشگاه شیکاگو، موسسه The Internet Time Machine طی تحقیقاتی جداگانه به نتایج مشابهه ای دست پیدا کرده بود.


برچسب‌ها: مضرات فیسبوک و شبکه های اجتماعی, شبکه های اجتماعی یا جاسوسی, فیسبوک شبکه های اجتماعی و ضررهایشان, فیسبوک و راز پشت پرده ان,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در یک شنبه 10 بهمن 1392 و ساعت 7:37 |
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در جمعه 10 دی 1392 و ساعت 20:48 |

  ارزش هر کار

 

 

با توجه به این که دانشمندانی در جهت خدمت به بشر گام هایی برداشتند؛ آیا آنان در روز رستاخیز پاداش خواهن داشت. یا اینکه تمام کارهای آنان به دلیل مسلمان نبودن و آخرین شریعت آسمانی را نپذیرفتند؛ در سرای دیگر بی ثمر خواهد بود؟

پاسخ:

پیش از آنکه منطق اسلام را در این موضوع تشریح کنیم لازم است به برخی از نظریات که در این مورد اظهار می شود؛ اشاره کنیم:

 

 

 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها: ارزش هر کار , ارزش هرکار چه مسلمان و چه غیر مسلمان, ارزش کار به نیت انسان ها است,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در دو شنبه 27 آذر 1392 و ساعت 13:32 |

 چشم چراني، آثار و راه كارهاي درمان

 

چشم چراني متاسفانه يکي از بيماري ها و عادت هاي ناپسندي است که برخي از افراد جامعه به دلايل مختلف بدان دچار مي شوند. به منظور مبارزه با اين عادت ناپسند, اولا لازم است نسبت به مفهوم, آثار و عواقب و زمينه هاي بروز آن آگاهي بدست آورد و سپس از راهکارهاي عملي براي کنترل آن سود جست. در نوشته زير تقريبا تمامي آنچه شما در زمينه کنترل چشم و درمان چشم چراني بدان نياز داريد, آمده است که اميد واريم مفيد باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها: چشم چراني، آثار و راه كارهاي درمان, چشم چرانی, چشم چرانی و درمان آن چشم چرانی وآثار آن,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در شنبه 10 آذر 1392 و ساعت 9:0 |

دروغ از چهل پنجره

 

رسول خدا (ص) فرمود: «بزرگ ترین گناهان کبیره، شرک و عقوق والدین و قول باطل یعنی دروغ می باشد.
از حضرت عسکری (ع) روایت شده که «تمام بدی ها در حجره ای ست قفل شده و کلید گشودن آن دروغ است.»
آیات و اخبار وارده در بزرگی گناه دروغ و شدت عقوبت و مفاسد و زیان های حاصل از این گناه بسیار زیاد است که برای اختصار به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها: دروغ از چهل پنجره, دروغو آثار بد آن , دروغ و مضرراتش, دروغ در احادیث,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در شنبه 9 آذر 1392 و ساعت 23:16 |

 

اطلاعاتی درباره شبکه ماهواره ای PMC

 

 

بدون شک در نوروز سال 79 که اولین شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان به شکل غافلگیرکننده و بدون اطلاع مدیران آن در ایران قابل دریافت شد، كمتر کارشناس و مسئولی گمان می‌برد که پس از 13 سال این شبکه‌های ماهواره‌ای بتوانند این گونه بر افكار عمومی تاثیرات كنترل نشده خود را بر جای بگذارند و به یکی از سوژه‌های مهم کشور تبدیل شود. 
 

 

 



برچسب‌ها: اطلاعاتی درباره شبکه ماهواره ای PMC, شبکه های ماهواره ای pmc, شبکه pmc,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در چهار شنبه 7 آذر 1392 و ساعت 9:38 |

 

 

 

ساپورت مردانه با عشوه های زنانه!

 


جل الخالق! مگه میشه؟ امکان ندارد! چشممان روشن! واقعا که! و ... تنها بخشی از واکنش مردم به خبر آمدن ساپورت مردانه بود. موضوع ساپورت های مردانه از مدتی پیش با انتشار چند عکس در شبکه های اجتماعی جدی شد. در مطلب پیش رو قصد نداریم غر بزنیم که چرا برخی مردان _ البته اگر بشود گفت مردان _ از چنین پوشش چندش آوری استفاده می کنند یا خواهند کرد چراکه تکلیف آنها روشن است؛ اما می توان درباره این فاجعه به چند نکته اشاره کرد.

 



برچسب‌ها: ساپورت مردانه با عشوه های زنانه!, ساپورت های مردانه یا مخالف با عقاید ایرانیان, ساپورت و وضع پوشش,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در یک شنبه 4 آذر 1392 و ساعت 10:14 |

 

 

فیس بوک و جوک هایش

 


جوک های فیس بوکی فقط در صفحات فیس بوک رد و بدل نمی شوند بلکه در تلفن های همراه ، ایمیل ها .... هم هستند، جوک هایی از جنس پ ن پ تا دکتر شریعتی و اکنون جوک های جدیدی در راه است.


 

فیس بوک

وقتی می خواهید در فیس پوک پستی بگذارید به قسمتی برمی خورید که نوشته است

what’s on your mind? چه چیزی در ذهنتان است؟ هر کس طبق آنچه در فکر  و حرفی که برای گفتن دارد به شکلی در این قسمت چیزی می نویسد یا عکسی می گذارد اما همیشه در این قسمت حرف و تصاویر جدی جای نمی گیرند بلکه برخی این قسمت ها را با بیان طنز گونه پر می کنند گاهی حتی این روند از یک پست تنها عبور کرده و یک صفحه یا گروه را به خود اختصاص می دهد طنزهایی در شاخه ها، موضوعات و اشکال متفاوت. طنزهایی که گاهی در پشت  آن دنیایی از حرف و خلاقیت پنهان است.

 

 

 

 



برچسب‌ها: فیس بوک و جوک هایش, فیس بوک و ضررهایش, ضررهای فیس بوک, فیس بوک,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در سه شنبه 29 آبان 1392 و ساعت 22:55 |

 

 

حجاب و نقش آن در سلامت روان

 

 

 

 

ثمره‌ی حجاب، شناخته شدن جایگاه واقعی زن به عنوانی انسانی با ویژگی‌های خاص خود است که این شناخته شدن، به برکت حجاب پدیدار می‌شود.

 


 

بدون تردید، حجاب و پوشش، تأثیرات بسیار مثبتی بر روح و روان زن دارد. عفاف و پوشیدگی برای زنان، همچون سد و حفاظی است که زن در سایه‌ی آن از هر ذلت و تحقیری در امان می‌ماند. دین اسلام با واجب کردن حجاب، نمی‌خواهد زن بازیچه‌ی دست شهوت‌پرستان شود و ارزش او به میزانی پایین بیاید که تنها وسیله‌ای برای برطرف ساختن شهوت‌ها باشد.

 

 

 

 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها: حجاب و نقش آن در سلامت روان, حجاب, حجاب و سلامت روانی افراد,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در دو شنبه 27 آبان 1392 و ساعت 19:35 |
شیاطین مجـسّـم در ماهواره ها
 
منظور از ابلیس، شیطان خاص است که از جن است و در اثر کثرت عبادت در ردیف فرشتگان قرار گرفت اما پس از تمرد از امر خداوند متعال (در سجده کردن به آدم) از درگاه رحمت الهی رانده شد و قسم یاد کرد که انسان ها را از راه وسوسه به گمراهی و ضلالت بکشاند.
اما در لغت و اصطلاح، به هر موجود طغیانگر و سرکش، شیطان گفته می شود؛ خواه از جنس انسان باشد یا از جن یا از حیوانات.
چند اصطلاح در معارف اسلامی زیاد به کار می رود که لازم است در اینجا به طور مختصر به آنها بپردازیم. در ابتدا «جنود شیطان» یعنی لشکریان ابلیس را بررسی می کنیم:
 
 



ادامه مطلب


برچسب‌ها: شیاطین مجـسّـم در ماهواره ها, شیطان در ماهواره ها, لشکریان شیطان, جنود شیطان,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در شنبه 18 آبان 1392 و ساعت 19:24 |

بیانیه سازمان دیده ‌بان حقوق شیعیان جهان به مناسبت ماه محرم

 

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از العالم، سازمان دیده‌بان حقوق شیعیان جهان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم؛ ماه معرفی راه و هدف امام حسین(علیه السلام) از شهادت، با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: عاشورا یادبودی اسلامی و انسانی است و برای هیچ نظامی خطری در پی ندارد.

 

 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها: بیانیه سازمان دیده ‌بان حقوق شیعیان جهان به مناسبت ماه محرم, بیانیه سازمان دیده ‌بان حقوق, بیانیه سازمان دیده ‌بان حقوق شیعیان جهان برای ماه محرم ,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در شنبه 18 آبان 1392 و ساعت 12:14 |

داعش: یزید رهبر ما و حسین [علیه السلام]دشمن ماست،

ای شیعیان سرتان را خواهیم برید

 

 

 

داعش در این بیانیه مدعی شده امام حسین (علیه السلام) بر علیه خلیفه بر حق مسلمین یزید! خروج نموده و هدف او شکستن صفوف مسلمانان بوده است! شیعیان از آن روز تا به حال با به جا آوردن مراسمی شرک آلود در محرم، تلاش یزید در خاموش کردن فتنه میان مسلمانان را مورد انتقاد قرار می دهند؛ داعش مسئولیت شرعی ایستادن در برابر این شیعیان عزادار محرم و پیوستن آنها به امامشان حسین [علیه السلام] را بر عهده می گیرد.
 
 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها: داعش در این بیانیه مدعی شده امام حسین (علیه السلام) بر علیه خلیفه بر حق مسلمین یزید! خروج نموده و هدف او شکستن صفوف مسلمانان بوده است! شیعیان از آن روز تا به حال با به جا آوردن مراسمی شرک آلود در محرم، تلاش یزید در خاموش کردن فتنه میان مسلمانان را مورد انتقاد قرار می دهند؛ داعش مسئولیت شرعی ایستادن در برابر این شیعیان عزادار محرم و پیوستن آنها به امامشان حسین [علیه السلام] را بر عهده می گیرد, ,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در چهار شنبه 9 آبان 1392 و ساعت 13:42 |
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در دو شنبه 7 آبان 1392 و ساعت 18:50 |

هشدار يک روحاني شیعه به سازمان جهانی یونیسف

 

 قبر کودک سه ساله ای به نام حضرت رقیه خاتون علیهاالسلام که شیعه و سنی، مسیحی و زرتشتی و سایر ادیان او را به دیده حرمت می نهند و دست توسل به آن طفل یتیم سیدالشهدا علیه السلام بلند می کنند ...

به گزارش شيعه آنلاين، در پی کشتار فجیع و قتل عام بی سابقه اخیر کودکان مظلوم و بی دفاع شیعه در سوریه و ديگر کشورهاي اسلامي و سکوت معنادار مدعیان حمایت از کودکان، حجة الاسلام و المسلمین شیخ "محمّد امیری سوادکوهی" از محققین و نویسندگان سرشناس و جوان شیعه که چندی پیش با ارسال نامه هایی به سازمان جهانی دیدبان حقوق شیعیان و سازمان جهانی یونسکو، احقاق حقوق شیعیان و حفظ میراث فرهنگی جهان اسلام به ويژه "بقیع الغرقد" را مطالبه نموده بود، در جدیدترین فعالیت های فرهنگی - حقوقی خود، با ارسال نامه ای تکان دهنده به سازمان جهانی یونیسف (صندوق کودکان ملل متحد)، ضمن هشدار به نهادهای مدعی حقوق بشر، خواستار حفظ خون پاک کودکان مظلوم و بی پناه شیعه در سر تا سر جهان شد.

 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها: هشدار يک روحاني شیعه به سازمان جهانی یونیسف, هشدار يک روحاني شیعه به سازمان جهانی, هشدار يک روحاني شیعه, هشدار يک روحاني شیعه به سازمان جهانی یونیسف , ,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در شنبه 5 آبان 1392 و ساعت 13:18 |

پشت پرده شبکه اهل بيت؟!!!

 

حتما در بين شبکه هاي ماهواره اي به شبکه اي برخورده ايد که در آن يک روحاني جوان افغاني مشغول صحبت و مناظره در باره مذاهب شيعه و تسنن است. روحاني جواني که عليرقم سن کم تسلط بسيار عالي بر مسائل فقهي دارد و حوزه اي که خيلي کار کرده کتب اهل سنت هست موضوع اصلي صحبتهايش اثبات ولايت اميرالمومنين(ع) و غصب خلافت توسط خلفاي راشدين است! و حقانيت شيعه را از کتابهاي خود اهل سنت اثبات ميکند ، بارها با علماي اهل سنت مناظره کرده و حتي من بارها ديده شده  که خودش تماس ميگرد با علماي اهل سنت ولي خوب هر بار آنها مغلوب مي شوند در اين مطلب ميخواهيم پي ببريم که اين شبکه چگونه و توسط چه کسي تشکيل و از کجا حمايت مي شودو اهداف اين شبکه ماهواره اي چيست؟

 

 



ادامه مطلب


برچسب‌ها: اهل سنت و قصد تضعيف مكتب اهل بيت(س) است, پشت پرده شبکه اهل بيت, شبکه اهل بیت و دستان پشت پرده,
+ نوشته شده توسط شهدای گمنام در جمعه 5 آبان 1392 و ساعت 11:31 |

مضرات مشروبات الکلی

 

درآمد: مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در سال جاری و سال های قبل و به خصوص در ایران

که هدف اصلی دشمنان است ما را برآن داشت تا مقاله ای در خصوص مضرات مشروبات الکلی داشته با شیم .

لطفا به ادامه مطلب توجه داشته باشید..... با تشکر



ادامه مطلب


برچسب‌ها: مضرات مشروبات الکلی, آثار مخرب مشروبات الکلی, ضررهای مشروبات الکلی, سمی به نام الکل, ,
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
منوی اصلی
آرشیو مطالب
موضوعات مطالب
برچسب‌ها